expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7 czerwca 2015

MODERN BLACK&WHITE


Trochę mi to zajęło, ale jestem i mam ogromną nadzieję, że to już na dobre. Dziś dołączam zdjęcia, na których prezentuję się klasycznie, choć to klasyka w niestandardowym wydaniu, w połączeniu z jeansami. Preferuję stonowane kolory, nie wiem z czego to wynika, aczkolwiek kolorystyczne przełamanie jest czasem bardzo wskazane, co by nie przypominać Black widow.








Czarne, skórzane szpilki to must have każdej kobiety. Zawsze wyglądają elegancko i pozostają poza ciągle zmieniającym się nurtem trendów. Co prawda, dzisiaj nie skracamy sobie jednego obcasa, niczym Marilyn Monroe, żeby bardziej kołysać biodrami, ale myślę że i tak prezentujemy się szykownie i z klasą.




wearing:
Atmosphere top
Wrangler jeans
Bravo moda heels
Reserved bag


Do mojej czytelniczej listy dołączyła pozycja o zatrważającym tytule Dziewczyny z Syberii. Jako amatorka literatury wojennej i wszystkiego co wiąże się z tymi czasami, dołożę wszelkich starań, by jak najszybciej wpadła w moje ręce. Swoją drogą, miłość do takowej tematyki, może zakrawać o niejaki masochizm, ale cóż. Z miłością się nie walczy.. ;) Dziś bardziej przyziemny post. Pragnę również zaznaczyć, że mój blog to nie katalog modowy, prezentuję tutaj to co mnie samej się podoba i za żadnego modowego guru się nie uważam. Na koniec rzucę Wam jeszcze moją złotą myśl, byście nigdy nie rezygnowali ze swoich marzeń i nie zdecydowali się na życie według cudzych oczekiwań. See you soon!





3 komentarze:

  1. Świetna a zarazem lekka stylizacja :) Wyglądasz przepięknie :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zestawy, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!!! Wygladasz slicznie, stylizacja jest po prostu świetna, stylowa i prosta, lecz nie banalna! Piękne nogi !!

    Pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń